Pietengym

stichtingsamensportief Nibbie's Gym

Hallo allemaal,

Op zaterdag 24 november hadden we de leukste pietengym ever bij Sport & evenementencomplex de Heiberg in Veldhoven! Er waren zoveel leuke kinderen verkleed als piet. De deelnemers van Nibbies Gym deden ook mee op deze ochtend.

Om 9 uur begon de pietengym met de warming-up dans. Na de opwarming gingen de kinderen in 5 groepjes spelletjes spelen. Bij één spelletje moesten de kinderen over de daken balanceren. Bij een ander spelletje moesten ze de lasterstalen ontwijken en een pakje in de schoorsteen gooien. Ook deden de kinderen een pieten memorie, pakjes bij het goede huis bezorgen en pakjes verplaatsen. Super leuke spelletjes waar de kinderen zelfs iets van konden leren. Ook waren er natuurlijk 2 pieten aanwezig. Deze pieten hielpen de kinderen met de spelletjes en strooide met lekkere pepernoten. Iedereen was dol op de pieten. Als eind spel hadden we een springkussen waarbij ze als echte pieten moesten klimmen en klauteren om een pakje in de schoorsteen te bezorgen. We kregen ze er niet meer af haha. Op het eind kregen de kinderen nog een mooi pietendiploma en wat lekkers. Ik vond het een topdag!! Vonden jullie dit ook zo leuk? Meld je dan aan voor de nieuwe periode van Nibbie’s Gym. Deze start weer vanaf januari.

Kijk op onze website voor nog meer blogs www.stichtingsamensportief.nl

Kris (stagiair bij Stichting Samen Sportief)