Heiberg

stichtingsamensportief Stichting Samen Sportief

Hallo lezers,

Stichting Samen Sportief zit gevestigd in Sport & evenementencomplex De Heiberg. Dit ligt in Veldhoven, vlakbij Maxima Medisch Centrum. De Heiberg is al jarenlang dé locatie voor verschillende zaalsporten en uiteenlopende evenementen. Stichting Samen Sportief organiseert een aantal activiteiten in de Heiberg, zoals; WIJS Samen Sportief, Nibbie’s Gym en de PrOlympics. Veel van onze projecten worden ook elders in Brabant uitgevoerd.

De Heiberg beschikt over drie afzonderlijke hallen van 2000m2 die met 9 banen geschikt zijn voor verschillende sporten zoals tennis, voetbal, hockey en handbal. Daarnaast bieden deze veelzijdige hallen, in combinatie met een compacte en moderne horeca, oneindig veel mogelijkheden voor evenementen in de breedste zin van het woord. Van feesten, partijen, congressen, beurzen en bruiloften tot recepties, borrels, BBQ’s en koffietafels. Klein en intiem of juist groot en enerverend. Sport & evenementencomplex De Heiberg onderscheidt zich in vele opzichten. Nieuw bij de Heiberg vanaf het voorjaar van 2018 is hun unieke speellandschap met groot terras gerealiseerd achter de sporthal.

Ook zit de organisatie Sportivity Service gevestigd in de Heiberg. Sportivity Service verzorgt tennis- en hockeyevenementen voor iedereen. Met veel enthousiasme en hun jarenlange ervaring zorgen wij iedere keer opnieuw voor een unieke beleving voor alle deelnemers. Zij  richten zich niet alleen op particulieren, maar ook voor bedrijven, scholen en instellingen staan ze voor hun klaar!

Al deze organisaties samen op één plek werkt motiverend en inspirerend! De samenwerking tussen deze partijen is heel goed. Ze leren van elkaar en als ze hulp nodig hebben staan ze voor mekaar klaar.

Wil jij nog meer te weten komen over de stichting? Neem even een kijkje op onze website. Daar staan namelijk nog meer blogs die je kunt lezen.

Kris (stagiair bij stichting samen sportief)