OldStars – Walking Football

stichtingsamensportief Veldhoven 55 Plus

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik bij de OldStars Walking Football training geweest van het 60+ voetbalteam bij de Veldhovense voetbal vereniging Rood-Wit. Om de week verzorgd LO docent Bob Verhagen van de stichting een training voor deze mannen. Iedere woensdag ochtend trainen ze gezamenlijk en daarnaast organiseren ze veel gezellige activiteiten. Het was echt leuk om te zien! Het verbaasde mij dat ze veel warming-up oefeningen deden. Ik zou namelijk al lang hijgend naast de kant zitten.

Je kon aan ze zien dat ze echt plezier hadden. Ook werden er onderlinge wedstrijdjes gedaan zodat ze alles uit zichzelf haalde. Natuurlijk eindigde de training met een mooi potje voetbal.

Stichting Samen Sportief is de projectleider van Veldhoven 55-Plus. Zij helpen de voetbal en de tennisvereniging op sportpark de Korze in Veldhoven met het verbreden en verbinden van aanbod voor 55 plussers. Sociaal ontmoeten is net zo belangrijk als sportief actief zijn.

Neem een kijkje op de website www.veldhoven55plus.nl en ontdek wat er allemaal georganiseerd wordt. Iedereen kan op zijn nivo instromen en kennismaken met het aanbod.

Wil je meer blogs lezen en meer te weten willen komen over de stichting? Neem dan een kijkje op onze eigen pagina www.stichtingsamensportief.nl

Kris (stagiair bij stichting samen sportief)