G-voetbal Champions League Brabant Cup

G-voetballers maken al jarenlang deel uit van de voetbalfamilie. De Champions League Brabant Cup is een jaarlijks terugkomend voetbalproject van Stichting Samen Sportief i.s.m. Stichting Pro Talents. De League bestaat uit 5 grote G-voetbal toernooien (5×5) door geheel Brabant en 1 finaledag.

g-cup

Ons doel is het leven van mensen met een verstandelijke beperking leefbaarder te maken en te verrijken d.m.v. de dingen doen die ze leuk vinden zoals sporten. Dingen ondernemen met vrienden, nieuwe indrukken en ervaringen op doen, nieuwe mensen ontmoeten. Dit alles maakt het leven leefbaar, rijker en kleurrijker.

Wij willen ervoor zorg dragen dat het G-voetbal toernooi een onvergetelijk evenement wordt waar alle deelnemers nog lang aan terug denken. Om dit te realiseren zijn wij afhankelijk van financiële steun. Middels uw bijdrage steunt u vele jongeren met een verstandelijke beperking uit Noord-Brabant en tevens helpt u mee aan het bevorderen van de gehandicaptensport in Nederland.

Schrijf je in met jouw team via het contact formulier