Sportief Peuteren & Sportief Kleuteren

Een kind tussen de 2 en 6 jaar barst van de ENERGIE

Ouders met jonge kinderen zijn vaak aan het zoeken naar beweegaanbod voor hun kinderen. Zelf weten ze vaak niet hoe ze kunnen bewegen met hun kinderen en deskundige sportbegeleiding in groepsverband voor deze jonge doelgroep is er nauwelijks in Nederland. Dit is een leeftijd waarop zowel de fijne als de grove motoriek nog volop in ontwikkeling is. Een peuter heeft behoefte aan structuur, wil al veel zelf doen en is nog erg op zichzelf gericht. Kleuters willen lekker rennen, klimmen, springen, stoeien en spelen met een bal. Bij Stichting Samen Sportief leert uw kind zonder prestatiedruk op een speelse en veilige manier goed bewegen. Onze lessen zitten vol spel en plezier en zijn tegelijk zó uitgedacht dat het aan sluit bij de ontwikkeling en belevingswereld van uw kind. We maken gebruik van kleurrijke en uitdagende materialen en muziek.
Naast pret maken met elkaar, leren ze de juiste technieken en bewegingen die een brede sportbasis leggen voor later. Ook zal uw kind spelenderwijs leren om beter te communiceren en samen te werken. Ons lesprogramma is zorgvuldig afgestemd op de motorische en sociaal-emotionele ontwikkeling van uw kind in deze levensfase.

Wekelijks bieden wij lessen aan bij verschillende sportaccommodaties/scholen en kinderdagverblijven in Brabant. Zonder prestatiedruk, maar mét heel veel geduld.

sportief-peuteren-kleuteren_1

U kunt contact met ons opnemen voor meer informatie over het Sportief Peuter aanbod bij u in de buurt:

kleutersport-den-hoornpeutersport-den-hoorn-2