Steun ons

Wilt u uw sociale hart eens laten spreken en daar dan ook waardering voor terug krijgen?

Stichting Samen Sportief heeft hiervoor een aantal opties en maakt een onderscheid in: Donaties en Sponsoring.
Wilt u weten wat de verschillende mogelijkheden inhouden en welke tegenprestatie u krijgt als sociale aandeelhouder? Wij vertellen u hier graag meer over.
Neem hiervoor contact op met Eva Lindeman, bereikbaar op 06-17452953 of via info@stichtingsamensportief.nl

Hier treft u een overzicht aan van de huidige organisaties en bedrijven die ons steunen.

Doneer:
Donateur worden of een gift aan Stichting Samen Sportief? Dat kan natuurlijk, en heel graag zelfs! Samen met u zorgen we ervoor dat mensen met en zonder een beperking mee kunnen doen aan fantastische sportactiviteiten die door het gehele land worden georganiseerd.
Samen sporten is veel leuker dan alleen!

Donatie of gift overmaken
U kunt uw donatie of gift overmaken op NL48 RABO 0143422227 t.n.v. Stichting Samen Sportief.

Sponsoring:
Hoe meer mensen sporten, hoe beter. En daar kunt u als organisatie in bijdragen!
Onze stichting is op zoek naar betrokken ondernemers die doen aan ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen” en dus bereid zijn om goede sociale initiatieven te ondersteunen. Daarom geven wij zgn ‘sociale aandelen’ uit waarmee u ons werk kunt steunen. De aandelen kosten € 50,- per stuk en u kunt zelf aangeven hoeveel u er wilt afnemen. Samen wordt er gekeken wat de stichting terug kan doen voor uw personeel en/of uw organisatie.

Op deze manier kunt u uw onderneming op een unieke manier profileren als MVO-bedrijf en wij garanderen u een mooi maatschappelijk rendement!
Bij ons geldt: behaalde resultaten in het verleden zijn de beste garantie voor de toekomst.

U steunt ons liever niet met geld maar op liever een andere manier? Dat kan ook!
Wij hebben ook behoefte aan sportmaterialen, advertenties, drukwerk, etc.
Ook dat zijn geldige betaalmiddelen waarvoor wij graag sociale aandelen ter beschikking stellen.

sbb-beeldmerk-fc